Kromme Nieuwegracht 66


3512 HL Utrecht

Huurprijs

175 ,- m²/j

Meer weten?
Neem vrijblijvend contact op. Mail ons

Object beschrijving

Algemeen
Centraal gelegen in het historische centrum van Utrecht bevindt zich dit markante kantoorgebouw met een unieke parkeermogelijkheid op het eigen achtergelegen terrein. Het object omvat drie bouwlagen en verkeert in een zeer nette staat van onderhoud. De begane grond en verdiepingen zijn volledig ingedeeld met kantoorkamers van verschillende afmetingen. De kapverdieping is een meer open setting.

Locatie en bereikbaarheid
De bereikbaarheid met zowel auto als OV is zeer goed. Met het eigen vervoer is het object via de Oostzijde van Utrecht bereikbaar waarbij aan de achterzijde het parkeerterrein is ontsloten via het Hiëronymusplantsoen. Het object is daarnaast gelegen op ca. 10 minuten loopafstand van het Centraal Station.

Parkeren
Bij het gehuurde behoren een nader aan te duiden parkeerplaatsen op het eigen terrein.

Vloeroppervlakte
De totale oppervlakte van het object is ca. 2.100 m² v.v.o. als volgt verdeeld :
Begane grond: 708,8 m² v.v.o.
1e verdieping: 615,3 m² v.v.o.
2e verdieping: 534,8 m² v.v.o.
Kelder: 241,0 m² v.v.o.

Het object is ingemeten conform NEN 2580, het meetrapport is op aanvraag beschikbaar. De plattegronden zijn toegevoegd achter de fotorapportage. De beschikbare ruimte betreft deel 1 (linkerzijde van de plattegronden).

Huurprijs
€ 175,- per m² v.v.o. per jaar te vermeerderen met BTW.
€ 1.500,- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met BTW.

Optioneel is BTW-onbelaste verhuur mogelijk, geringe BTW-compensatie van toepassing.

Servicekosten
N.o.t.k., huurder is daarnaast direct contractant van de diverse nutsvoorzieningen.

Huurtermijn
5 jaar met verlengingsperioden van telkens 5 jaar.

Opzegtermijn
12 maanden voorafgaand aan de expiratiedatum.

Huurbetaling
Per kwartaal vooruit.

Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden betalingsverplichting te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Huurovereenkomst
Op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230A BW.

Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt in de huidige staat verhuurd en opgeleverd voorzien van o.a.:
- representatieve entree;
- lift;
- vloerbedekking;
- elektra;
- mechanische ventilatie;
- diverse sanitaire voorzieningen;
- netwerkbekabeling;
- keuken en pantry's incl. diverse inbouwapparatuur;
- wand- en plafondlampen;
- brandmeldinstallatie;
- fietsenstalling.

De bestemming van het object betreft:
Gemende doeleinden – 3, o.a. zakelijke dienstverlening en maatschappelijke doeleinden zijn hierbinnen mogelijk.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Aanvaarding
In overleg.

Bijzonderheden
Deze vrijblijvende informatie wordt verstrekt onder het uitdrukkelijke voorbehoud van onvoorwaardelijke goedkeuring door verhuurder c.q. eigenaar. Ten aanzien van eventuele onjuistheden kunnen geen rechten worden ontleend.

Voor het maken van een afspraak voor bezichtiging kunt u contact opnemen met ons kantoor.